عرضه مستقیم محصولات کارخانه ثبات ،   قیمت آجر تیغه سفال   ، قیمت بلوک سبک

زمان خرید بلوک سیمانی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 چند نکته مهم و اساسی را در این مقاله ذکر کرده‌ایم که در نظر گرفتن آنها هنگام خرید بلوک سیمانی می‌تواند به شما کمک کند.

 

درست است که بلوک سیمانی یکی از بهترین و مقاوم‌ترین مصالح ساختمانی برای اجرای پروژه‌های مختلف است؛ اما هنگام خرید این بلوک‌ها چندین نکته وجود دارد که باید آنها در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که محصول مناسب را برای پروژه خود خریداری کرده‌اید. در این مقاله به برخی از عواملی که باید در هنگام خرید این محصول به آنها توجه داشته و در نظرشان بگیرید پرداخته‌ایم.

 نکات مهم در خرید بلوک سیمانی

موارد زیر مجموعه نکات مهمی هستند که خریداران بلوک‌های سیمانی در زمان انتخاب محصول باید به آنها توجه کنند:

میزان مقاومت بلوک:

مقاومت بلوک‌های سیمانی یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در زمان خرید چنین محصولی در نظر گرفته شود. هنگام انتخاب بلوک‌های سیمانی، ظرفیت تحمل بار و نسبت مقاومت آنها به وزن را در نظر داشته باشید. محصولات تولیدی برخی از شرکت‌ها به دلیل رعایت استاندارد در تولیدشان به نسبت وزنی که دارند بسیار مقاومت‌تر از بلوک‌های سیمانی معمولی هستند.

قدرت عایق‌بندی محصول:

بلوک‌های سیمانی که ظرفیت عایق‌بندی بهتری دارند با حفظ دمای مطلوب در داخل ساختمان و همچنین کاهش هزینه‌های سیستم سرمایشی در نهایت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از مصالح ساختمانی مشابه هستند. کیفیت عایق‌بندی این بلوک‌ها به چگالی‌شان بستگی دارد. آزمایشی به نام تست هدایت حرارتی وجود دارد که می‌توان به کمک آن قدرت عایق‌بندی بلوک‌های بتنی را تعیین کرد. بلوک‌های سیمانی کارخانه ثبات عایق حرارتی عالی هستند و از ورود گرما در تابستان و سرما در زمستان به درون ساختمان جلوگیری می‌کنند. خواص عایق‌بندی این بلوک‌ها می‌تواند با کاهش نیاز به سیستم‌های تهویه مطبوع، مصرف انرژی را در ساختمان تا 30 درصد کاهش دهد.

توان بلوک‌ها در برابر آتش:

نکته بسیار مهمی که باید قبل از انتخاب بلوک‌های سیمانی برای پروژه‌های ساختمانی در نظر بگیرید؛ مقاومت و میزان تاب‌آوری آنها در برابر آتش است. بلوک‌های کارخانه ثبات، مصالح ساختمانی ایمن و مقاومی در برابر آتش هستند.

تکنولوژی تولید:

همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از بلوک سیمانی در بازار وجود دارد. تکنولوژی تولید مورد استفاده برای ساخت هر کدام از این محصولات می‌تواند تفاوت زیادی در کیفیت‌شان ایجاد کند. بلوک‌های سیمانی معمولی ممکن است فاقد دقت و استحکام بالا باشند. اما بلوک‌های کارخانه ثبات با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ای ساخته می‌شوند که استحکام آنها را افزایش می‌دهد.

وزن بلوک‌ها:

هنگام انتخاب بلوک ساختمانی، همیشه سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که وزن سبک‌تری دارد. معمولا وزن بلوک‌های استاندارد مانند بلوک ثبات کمتر از آجر است. بنابراین وقتی ساختمان را با این محصول می‌سازند وزن آن کمتر شده و با کاهش نیاز به فولاد و سیمان کمتر، در هزینه ساخت صرفه‌جویی می‌شود.

زمان ساخت کمتر:

پروژه‌های ساختمانی ممکن است ماه‌ها و سال‌ها طول بکشد تا تکمیل شوند. متغیرهایی مانند انتخاب نوع بلوک می‌توانند بر زمان اتمام پروژه تاثیر بگذارند. این انتخاب‌ها می‌‌توانند به طور قابل توجهی هزینه‌های بنایی و دستمزد نیروی کار را کاهش دهند؛ در حالی که خروجی بی‌نظیر را نیز تضمین

 

برای خرید بهترین بلوک سیمانی اینجا کلیک کنید